سیاوش خیرابی متولد بیست و سوم آذرماه 1363
نوشته شده توسط : esmayi1i

در ادامه فلور نظری بازیگر که به دیدن ملکه رنجبر آمده بود، اظهار داشت: خانم رنجبر علاوه بر اینکه سابقه ۷۰ سال کار بازیگری را دارند اما هنرمند پیشکسوت و مورد علاقه من و مردم هستند و برای یک هنرمند چیزی مهمتر از این نیست که به او سر بزنند و این هنرمندان دوست دارند تا روزی که زنده اند به صورت تنگاتنگ با مردم در ارتباط باشند.

سیاوش خیرابی

متولد بیست و سوم آذرماه 1363

وضعیت تاهل: مجرد.

خیرابی در ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش قرص بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال   مگنا ۱۳۸۶ در تله‌ فیلم «تلخون» بازی کرد و قرص با ایفای نقش در سریال «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است.

وی افزود: من کامنت های مردم را که در فضای مجازی برایشان فرستاده بودند و ابراز علاقه به این هنرمند داشتند، برای خانم رنجبر میخواندم ایشان بسیار خوشحال می شوند وقتی میشنوند هنوز مردم دوستشان دارند. همین احترام  برای این هنرمندان کافی است

بابک حمیدیان

متولد نوزدهم شهریورماه 1359

وضعیت تاهل: مجرد قرص

حمیدیان در سال ۱۳۷۸ با حضور قرص در یک نمایش، بازیگری را آغاز کرد و پس از آشنایی با آتیلا پسیانی عضو گروه قرص «بازی» شد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم «قدمگاه» قرص به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور وارد سینما شد.

نظری گفت: وظیفه ارشاد و خانه سینما است که از حال و وضعیت این هنرمندان آگاه باشند و ببینند چه نیازی دارند. حتی بسیاری از آنها نیاز مادی ندارند، بلکه نیاز معنوی دارند و دیدار با آنها به روحیه شان کمک می‌کند.

.

آتنه فقیه نصیری

متولد بیست و سوم آبان ماه 1347

وضعیت. تاهل: مجرد

فقیه نصیری فارغ‌التحصیل رشته قرص زبان اسپانیایی از قرص دانشگاه آزاد است. او نخستین بار با ایفای  قرص نقش در فیلم «دونفر و نصفی» یدالله صمدی سال 70 وارد  قرص سینما شد! شهرت این بازیگر به دومین تجربه‌اش  قرص در تلویزیون و سریال «خاله سارا» فرامرز باصری  مگنا در سال 71 بازمی‌گردد قرص که راه را برایش در قرص عالم بازیگری هموار کرد.

وی در پایان عنوان کرد: هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون متعلق به یک خانواده بزرگتری از مردم و جامعه هستند که من فکر می‌کنم. جویا شدن از حالشان در این شرایط سنی از همه چیز با ارزشتر است.





:: برچسب‌ها: سیاوش خیرابی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: